Rikardclaesson

ons 29/5

Kategori:

Under förmiddagen hade jag läkartid bokad på lugnets fysiocenter M. Carlén. Bokade tiden förra veckan då jag hade rätt stora besvär med knät. Trots att besvären var så gott som borta åkte jag och kollade upp knät ändå. Det visade sig att menisken inte var skadad utan det var ledbandet på insidan som var irriterat och överbelastat på den punkt som fäster i menisken. Han tyckte jag skulle anpassa träningen efter känsla och jag fick ett gediget stretchprogram för framlår/baklår och sätesmusklerna. 5st 30sek stretchingar 2 ggr dagligen. Han tyckte jag hade ruskigt strama muskler, framförallt framsida lår.
 
Kv: Rullskidor klassiskt 59min. Mot Täkt. HR 116/142

KOMMENTARER:

  • Hammer säger:
    2013-05-31 | 10:09:26

    Välkommen in i "jävulskt stel framsida lår"-klubben

Kommentera inlägget här: