Rikardclaesson

Härligt i Gyllbergen

Kategori: Allmänt

Jag och Johan Israelsson körde ett fint pass i Gyllbergen. Nykörda spår och fint skidföre var det idag och snäll temperatur gjorde att det var fullt på parkeringen. Jag gjorde en vurpa i en kurva efter ca 15min och jag sa då till Johan att det var skönt att grejerna höll :-)


Någon minut senare så lossnar staven från handtaget. Handtaget hade gått av i fallet, som tur var inte staven. Johan som är en förutseende person hade såklart en extra stav i bilen - RUTINERAT!

Vi fick ett fint pass och det var första gången i år och andra gången denna vinter jag besökte Gyllbergen.

2:18h- Ca 32km. HR 117/147


KOMMENTARER:

  • Erik S säger:
    2011-01-30 | 11:22:54
    Bloggadress: http://occidentering.blogspot.com

    Langtar nastan hem litegrann. Korde i alla fall drygt 4 mil damcykel utanfor Bobo-Dioulasso igar.



    Forresten, att du slog Markus pa traningen, kan det ha nagot att gora med hans 50 traningstimmar pa tva veckor?

Kommentera inlägget här: