Rikardclaesson

tor 26 mars

Kategori: Allmänt

Kv: Distans på väg, Ol för övriga med kartorna räckte inte til alla så jag blev utan. Det blygsamma antalet på torsdagarna normalt sett blev förbytt i ca 10 deltagare denna gång. Ganska ömma och trötta ben efter tisdagens hårda pass. Dessutom har jag sovit dåligt/för lite en längre tid då jag i princip varje morgon vaknar 5.20 och oftast somnar jag aldrig om. Så det blir 1-2h för lite sömn ganska många nätter och det är så klart inte bra för återhämtningen. Liten känning i vaden i slutet men det gick över. Men det är en varningssignal som jag skall lyssna på. 1.25h/16km. HR 133

KOMMENTARER:

  • Anders Ingemarsson säger:
    2009-03-29 | 00:23:25

    Hej Rikard!

    Hittade din blogg av tillfällighet då jag surfade runt... Kul bilder du lagt ut. Fy sjutton vad tiden går. Ha det så bra.



    Anders Ingemarsson

Kommentera inlägget här: