Rikardclaesson

Lö 27 maj

Kategori: Allmänt

Medeldistans i Järvsö. Bytte ner mig från H21E2 till H21-2 eftersom jag inte kände mig 100% fräsch i luftrören och allmänt hängig. Benen kändes riktigt usla till start så jag förstod att det skulle gå sakta idag. När jag bytte klass fick jag reda på att min starttid skulle vara 11.10. Eftersom jag inte ville värma upp idag så stod jag vid starten och väntade länge och väl. När jag väl gick fram så var det fel tid. Startade 1min för sent och det var ju inte så kul men det spelade ju ingen roll eftersom jag inte skulle tävla. Joggade första halvan sedan sprang jag på andra halvan då det var nerför och rolig OL. Det var trots allt ganska kul att springa även om jag inte tog ut mig. Efteråt känns det åtminstone inte sämre.

Sträcktider:
http://www.obasen.nu/winsplits/online/sv/default.asp?page=table&databaseId=6089&categoryId=48
(Bommen till ettan beror på sen start alltså)

Ljusdal medel
Kommentera inlägget här: