Rikardclaesson

må 28/3 Orientering

Kategori:

Påsktouren i Borlänge del 4 Sörbo
Staffan fixade den fjärde och sista träningen under denna påsk, länge sedan jag var i Sörbo, Stora Tuna IK´s gamla klubbstuga som numera är såld till en riktig skrotnisse som skräpat ner och vanvårdat den fina gamla klubbstugan. Medeldistansen idag i nästan enbart barmark, bara några snöområden på myrarna. Orienterade bra mestadels med även denna dag blev de 2 bommar varav den ena berodde på nya hyggen/grönområden. Kände mig också ganska stark i benen och orkade springa på ett bättre sätt. Terrängen var också klart renare och finare under stora delar vilket också gör sitt till. Riktigt kul med mjuk barmak, en helt annan känsla än den vidrigt kalla snön som vi sprang i under Bäsnaetappen. Jag hade 41min på de ca 5km. 
Uppv till start 22min. Nedjogg till bilen 5min. 
Medeldistansbanan Duration: 00:41:19, HR Avg: 141, HR Max: 156, Calories:705 kcal, Training Load: 13
 
Kommentera inlägget här: