Rikardclaesson

ons-sön

Kategori: Allmänt

ons 24 aug
Racer 1.04h första gången på 2 år. Lite problem med dels trampan och dels med bakbromasen.

tor 25 aug
OL Bomsarvet/Smedsbo delvis med Pavlo fast olika gaffel. 58min. HR 142/166. Tunga ben efter cyklingen.

fre 26 aug
Resa till Torsby, stannade till innan Hagfors och sprang IK Vikings tävling Vikingträffen 2009. Det var en medeldistans som jag hittade på olmen.net. Sprang rätt hårt, i princip så fort jag kunde. Testade igen tumkompass men gillar inte att det är svårare att få ett bra tumgrepp. Jag gjorde flera missar där jag sprang igenom kontrollpunkten utan att se käpparna. Ganska kul att sprang på helt nytt ställe. 41min OL och 20min löp före/efter. Kartan finns här:

lör 27 aug
Morgonlöp med Henrik 30min Torsby.
Kv: 35-års fest A.Dalin i Tällberg.

sön 28 aug
Arrangerade Tuna Ting lång dm, fotade i skogen. Efter tävlingen så tog jag in kontroller. 1.02h.

Träning ca 7,30h denna vecka.
Kommentera inlägget här: