Rikardclaesson

DM Lång Rättvik

Kategori: Allmänt

H21A, 11,66km/80.22min. Plac 6. ca 7min efter David Andersson. Gick i stort sett bra. Men jag grämer mig över sträckan till 16:e där jag inte såg var det delade sig på skidspåret/öppna gatan så det blev ett riktigt dumt vägval. Jag tappade lite koncentration när jag såg Håkan vid 15:e och stressade troligen omedvetet. Till 18:e tappar jag en hel minut efter en strulig sträcka där jag inte visste positionen. Sträckan till 6:an visar lite fel på gps spåret och troligen tappades satellitkontakten där för jag sprang inte ut i mossen på mitten av sträckan :-).Fysiskt skapligt men tunga ben. Det var ändå ok resultat.
Resultat:
1. David A 73.10
2. William Lind 75.01
3. Thomas Carlsson 78.05
4. Erik Rost 78.27
5. Johan Israelsson 80.09
6. Rikard 80.22


Karta utan vägval       Karta med GPS spår

Sträcktider



KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: