Rikardclaesson

lö 20/8 Seger i Ludvika!

Kategori: Allmänt

Ludvika OK, Trampen 2008, medeldistans, 4,6km/29.18min. Vann med 24sek före Johan Nordlund. Tog ledningen redan till 1:an och genom ett näst intill perfekt lopp med kontroll hela loppet så höll jag ledningen och knep en härlig seger! Benen var mycket bättre idag. Orienteringen flöt på utan tokrusningar och med systematiskt beteende ut ifrån kontroll efter kontroll ända till näst sista först då släppte jag lös och rusade in i ledning före just Nordlund som senare även var den som blev tvåa. Trea blev Johan Granath 1.15min efter. Kul med seger och priset blev en stugweekend i Säfsen och en flaska Mivitotal.
Uppv 30min, nedj 12min. Tot 71min.


Sträcktider



Artikel i DD


Kv: Kvällsjogg runt eljusspåret för att löpa ur lite syra och strecha det stela vänsterbenet. 16min/3km.

KOMMENTARER:

  • Jonas B säger:
    2008-09-01 | 09:13:12

    Grattis!

Kommentera inlägget här: