Rikardclaesson

Hårda dagar i Idre

Kategori: Allmänt

Lö 23 juni - Resa till Idre. Ingen träning idag.

sö 24:e
Fm - Idrefjällens OK långdistans, var i ledningen vid 20:e men sedan kom tre kontroller som jag hade extrema problem med, huvudanledningen till den första bommen var att jag tog en sänka som en bäck. Sedan slutade jag tänka och det blev två till... 123min. Sträcktider, Uppvärmning 9min, totalt 2.12h. totalt 21km. Hr 144.

Em: Distans med Magnus O, 1.34h. Sliten så klart men jag är här för att få några tunga träningsdagar. Runt Hillersåsen. HR 123. 12,3km.

må 25 juni

Fm: Distans upp på Städjan, 1131m, 2.10h. HR 114. 16,6km.

Em: Sprint i Idre, gick bra fram till 6:e som satt fel, den satt i skogen, kartan var inte perfekt men det var främst kontrollen som var felplacerad. Brydde mig inte om att påtala det för arrangören. Sträcktider 15min. Rejält sliten redan på uppvärmningen. De som laddade för tävlingen hade högre fart.

Sedan sprang jag, Henrik och Magnus efter Emma som satte sin tid på Utmaningen, 34min i ganska hög fart.

ti 26 juni
Fm: Distans OL med Emma och Henrik, fint pass, HR 118/143. Bra jämn fart, 16,5km enbart skog. 2.01h.
Kommentera inlägget här: