Rikardclaesson

Midsommarhelgen

Kategori: Allmänt

lördag 24:
em: 37km på Racern, kul. ingen hårdkörning direkt men ändå ett jämnt tempo. 1.15h.

söndag:

fm: Berg & Dalbanan i Bäsna, 600m stigning 54.09min. 9,1km löpvägen och 8km fågelvägen. Kämpade på bra men det blev inte det riktiga flytet vid kontrollerna eftersom snitslarna har försvunnit vid nästan alla kontrollerna. Terrängen är inte alls lika ren och fin som på Mördarbanan så tempot sjunker pga det på vissa ställen. 2004 sprang jag och Staffan denna banan och jag slog den tiden med 36sek. Uppv 18 nedj 18. Totalt 1.30h.

em: Löpning och spänst på elljusspåret, 3st serier vilket tog 11min. Totalt 33min. Högre belastning än tidigare, tog i ordentligt.

Denna vecka har varit hygglig, 9 pass, 2 tuffa pass i relevant terräng för VM tester och ett längre löppass.

Kommentera inlägget här: