Rikardclaesson

25-manna träning

Kategori: Allmänt

25-manna träningen genomfördes som fyra slingor där den sista var gemensam. Jag trasslade lite i början och kom lite efter. Jag stressade då för mycket och var inte noga med kartläsningen och gjorde en rätt stor sväng på 4:an. Även till 6:an sprang jag lite krokigt. Efter första slingan var jag 45 sek efter. På andra och tredje slingan sprang jag bättre. Jag gick ut på sista några sekunder före Nisse, Affe och Micke Ö. Det är kul att vara jagad och jag lyckades göra en perfekt avslutning och de bakomjagande tappade min rygg efter 3:an. Löpningen kändes väldigt trög idag. Min ömmande framfot har gjort att jag kört snabbt på mina löppass och det är något som mina ben normalt inte pallar. Jag försöker springa lugn distans på lätta underlag mellan de hårda passen och det brukar passa mig bra. Nu har jag inte tränat så hårt innan och efter SM. Så då svarar kroppen kanske bättre på intensiv träning. tid: 38:30/ca 8km. Puls 162/170.
Efteråt så blev det lång löpning för att ta in kontroller, vilket inte var så bra för min fot. Det kommer krypande efter 35min. Total träningstid 1.22h.
Resultat:
1. RC
2. Affe
3. Nisse
4. Micke Ö

KOMMENTARER:

  • Slagen säger:
    2005-09-30 | 16:00:04

    Jag tyckte du höll bra tempo i skogen. För högt för mig iaf...

  • andey säger:
    2006-07-20 | 22:05:24

    hey sorry http://charresult.com
    charresult

  • career säger:
    2006-07-20 | 22:12:41

    good day!

Kommentera inlägget här: